Сторінок: 208
Тест 2. Мережеві технології
Тест 3. Основи інформаційної безпеки.
Тест 4. Комютерні презентації
Тест 5. Підсумковий тест з інформатики І семестр
|
ІІ семестр |
|
А |
Б |
В |
|
35 |
ПР №8 Створення простої комп’ютерної
публікації на базі шаблону. |
ст.194 |
|
|
|
|
36 |
Створення, редагування та форматування комп’ютерних
публікацій та їх об’єктів. |
§7.2 |
|
|
|
|
37 |
ПР №9. Проектування та створення
комп’ютерної публікації для подання результатів самостійного дослідження. |
ст.206 |
|
|
|
|
VІІІ. Комп’ютерна графіка. Векторний
графічний редактор (7 годин) |
|
|||||
38 |
Основні поняття комп’ютерної графіки. |
§8.1 |
|
|
|
|
39 |
Знайомство з векторним графічним редактором. |
§8.2 |
|
|
|
|
40 |
Особливості побудови й опрацювання векторних зображень |
|
|
|
|
|
41 |
ПР №10. Створення простих векторних
зображень. |
ст.227 |
|
|
|
|
42 |
Опрацювання векторних зображень |
§8.3 Записати тему |
|
|
23.02 |
|
43 |
ПР №11. Створення складених векторних
зображень. |
ст.234 |
|
|
|
|
44 |
Тематична
контрольна робота № 4. |
|
|
|
|
|
ІХ. Створення персонального навчального середовища. (9 годин) |
|
|||||
45 |
Персональне навчальне середовище. Використання хмарних
сервісів для зберігання даних. |
§9.1 |
|
|
|
|
46 |
Використання онлайн-середовищ для створення електронних
документів. |
§9.2 |
|
|
|
|
47 |
ПР №12. Офісні веб-програми для
створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм. |
ст.257 |
|
|
|
|
48 |
Етапи створення веб-сайтів. Веб-конструктори. |
§9.3 |
|
|
|
|
49 |
Конструювання сайтів. |
|
|
|
|
|
50 |
ПР №13. Конструювання сайтів з
використанням онлайн-систем. |
ст.270 |
|
|
|
|
51 |
Розмітка гіпертексту засобами HTML |
|
|
|
|
|
52 |
Малюнки та гіперпосилання на веб-сторінках. Створення
таблиць засобами HTML. |
|
|
|
|
|
53 |
Тематична
контрольна робота № 5. |
|
|
|
|
|
Х. Бази даних. Системи керування базами даних (10 годин) |
|
|
|
|
||
54 |
Поняття моделі даних, БД, СКБД. |
|
|
|
|
|
55 |
Огляд реляційної моделі даних. Модель «сутність-зв’язок».
Класифікація зв’язків. |
|
|
|
|
|
56 |
Поняття таблиці,
поля, запису. Основні етапи роботи з БД в
середовищі СКБД. |
|
|
|
|
|
57 |
ПР №
14. Розробка моделі «сутність-зв’язок» заданої предметної області.
Створення БД в середовищі СКБД |
|
|
|
|
|
58 |
Властивості полів,
типи даних. Введення даних у таблиці. Форми |
|
|
|
|
|
59 |
Сортування, пошук і
фільтрація даних. ПР № 15. Форми. Введення даних. Сортування,
фільтрація і пошук даних |
|
|
|
|
|
60 |
Поняття запиту до
реляційної бази даних |
|
|
|
|
|
61 |
Створення таблиць, запитів на вибірку даних і звітів з використанням майстрів |
|
|
|
|
|
62 |
Редагування запитів, звітів і
форм з використанням конструктора. ПР №
16. Створення запитів і звітів |
|
|
|
|
|
63 |
Тематична контрольна робота № 6. |
|
|
|
|
|
ХІ. Розв’язування компетентнісних задач. (7 годин) |
|
|
|
|||
64 |
Розв’язування компетентнісних задач. |
§10.1 |
|
|
|
|
65 |
Розв’язування компетентнісних задач. |
|
|
|
|
|
66 |
Розв’язування компетентнісних задач |
|
|
|
|
|
67 |
Розв’язування компетентнісних задач. |
|
|
|
|
|
68 |
Розв’язування компетентнісних задач. |
|
|
|
|
|
69 |
Розв’язування компетентнісних задач. |
|
|
|
|
|
70 |
Розв’язування компетентнісних задач. Семестрове
оцінювання. |
|
|
|
|
А де учні, можуть поданих темах, знайти матеріал
ВідповістиВидалитипотрібно натиснути на на слово ТУТ в стовпчику таблиці "завдання"
ВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалити